فروش کالا وفایهای متنی وآموزشی

محل لوگو

پروژه کار آفرینی


پروژه کار آفرینی

این پزوژه شامل 53 صفه میباشد با فرمت word ,pdf

عصر جدید، عرصه رقابت بر سر منابع و سرمایه هاست، کشورهای بزرگ صنعتی که فاتحان این عرصه اند بهره وری از منابع و سرمایه ها را در سرلوحه کار خود قرار داده اند و در پرتو وجود افراد تحصیل کرده و متخصص، چرخ های رشد و توسعه را به حرکت در آورده اند و به ابداعات و نوآوری هایی دست یافته اند. دسترسی به این نوآوری ها که اقتصاد کشورهای توسعه یافته را از نو زنده کرده است منوط به کارآفرینی است. (شان، ۲۰۰۳) کارآفرینی را به این دلیل که جامعه را به سمت تغییرات تکنیکی و مبتکرانه سوق داده و باعث رشد اقتصادی می‌شود و همچنین چون کارآفرینی دانش جدید را به خدمات و محصولات جدید تبدیل می کند حایز اهمیت است.


مبلغ قابل پرداخت 46,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 487

دیدگاه های کاربران (0)

مقالات دانش آموزی

مقالات دانش آموزی

بارها مشاهده شده است که در مدارس از دانش آموزان در رابطه باموضوع خاصی مقاله ای خواسته شده و دانش آموزان عزیز راهی کافی نت ها شده اند تا مقاله ای تهیه و تحویل دهند. بدون اینکه خود اختیاری در انتخاب موضوعات داشته باشند. و یا حتی بعضی اوقات مطالبی که هیچگونه ربطی به موضوع ... ...

دریافت فایل : مقالات دانش آموزی

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

هم واره بهترینها را برای شما آرزو مندیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما